Prajitura pufoasa cu cacao



        Ca sa-mi astampar pofta de dulce m-am gandit sa fac ceva usor si cu ingrediente putine. Din pacate fotografiile au iesit miscate :(... dar va asigur ca a iesit o pufosenie de prajitura =P~

Ingrediente

- 7 oua
- 1 1/2 cana zahar tos
- 1 1/2 cana faina
- 1/2 cana cacao
- 1/2 esenta de rom
  
Cum procedam:
1. Separam albusurile de galbenusuri.
2. Batem albusurile spuma cu un praf de sare. Agaugam treptat zaharul  (1 cana) si batem pana cand  raman urme ca in foto                                =>
3. Separat batem galbenusurile cu zaharul ramas pana isi tripleaza volumul.
4. Rasturnam galbenusurile peste albusuri si amestecam cu o spatula.
5. Adaugam faina in ploaie in compozitia de abusuri + galbenusuri si amestecam cu spatula usor de jos in sus.
6. Cernem si cacaoa in compozitie, adaugam si esenta de rom si amestecam usor.

7. Puneti hartie de copt intr-o tava 30 x 25 cm si dati la cuptor 40 min. Primele 5 min la temperatua maxima, iar restul la foc mediu (160-170°C). Daca nu sunteti siguri ca s-a copt, bagati o scobitoare in prajitura, iar daca aceasta iese curata inseamna ca e gata.
8. Lasati sa se raceasca apoi taiati in  patrate de 5 x 5 cm.

  Nota! 
 O puteti taia si folosi ca si blat de tort ;)
 Puteti pune fructe proaspete sau congelate in ea.

P.S. Am pus pe deasupra glazura de ciocolata, dar evident ca n-am facut poza atunci ... si cand m-am trezit era deja prea tarziu. 
 Fotografii cu produsul semi-finit nu am decat 2 pentru ca restul au iesit miscate :( dar or sa mai fie si alte ocazii ;)

Comentarii