Urzici batute

   Imi era taaare pofta de niste urzici batute, asa ca am dat fuga la tara pentru o sesiune de cules urzici ;).  Nu stiu exact cam ce cantitate am cules, dar ideea  e ca a iesit o super mancarica.


Ingrediente: 

- urzici
- o ceapa
- 25g unt
- 3 linguri smantana
- sare
- 2-3 linguri faina de grau
- o radacina de hrean


 Cum procedam:

1. Urzicile se curata de codite, se spala bine  si se oparesc 10-15 min  (pastrati apa in care au fiert urzicile, s-ar putea sa aveti nevoie de ea).
2. Se scot intr-o sita la scurs. Dupa acest pas se pun in  robot si se mixeaza.
3. Infierbantati o tigaie si puneti untul. Puneti ceapa tocata in unt si lasati-o pana devine translucida.  Adaugati apoi faina in tigaie si invartiti sa nu se prinda.
4. Puneti urzicile mixate in tigaie si amestecati bine, iar daca vreti ca acestea sa aiba o consistenta mai moale adaugati putin cate putin din zeama in care au fiert. Mai lasati 5 minute pe foc, timp in care invartiti continuu.
5. Adaugati smantana si sarea si mai lasati pe foc cam 3 minute cu aceeasi mentiune ca mai sus ;).
6.  Scoateti urzicile intr-un bol, razuiti hreanul deasupra lor si ornati-le dupa preferinta (eu am mai pus niste smantana deasupra si niste leurda :).


Comentarii