Chiftele de ciuperci cu leurda


 Despre incercarea mea de a imbratisa un nou stil de viata mancand mai sanatos si mai corect v-am
povestit. Iata un nou experiment reusit care se incadreaza in aceasta categorie. ;) M-am lasat manata din nou de indemnul Magdei de la Cat's Kitchen si am gatit cu leurda si ciuperci, ingredientele vedeta la provocarea acestei luni.

Ingrediente:
  • 450 g ghebe fierte si tocate
  • 35 g leurda (cca 15 frunze)
  • 1 morcov mare (120 g)
  • 1 ceapa alba curatata (60 g)
  • 1 lgt faina de psyllium
  • 1 lgt faina integrala de orz
  • 1 lgt faina integrala de ovaz
  • 1 lg tarate de ovaz
  • 6-7 buc rosii uscate
  • 2 catei de usturoi
  • 1/4 lgt sare
  • 1/8 lgt piper
  • ..................
  • 1 lg de tarate de grau pentru dat chiftelele



 Cum procedam:
1. Preincalzim cuptorul la 200°C.
 
2. Tocam ceapa, leurda si rosiile.
3. Zdrobim cateii de usturoi, iar morcovul il razuim apoi le amestecam cu restul ingredientelor (inclusiv ciupercile tocate).
4. Luam cate o lingurita din compozitie si formam  bilute, pe care le vom da prin taratea de grau.
5. Punem chiftelele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le introducem in cuptor pentru 20-30 min.  
 
Apoi le scoatem, asteptam sa se raceasca sau nu si tabaram pe ele. :))
   Pofta Buna!
   Nota!
 Daca tineti neaparat le puteti servi cu sos de rosii. Eu n-am considerat necesar pentru ca sunt un pic acrisoare datorita rosiilor uscate. ;)

Comentarii

  1. Ma bucur enorm ca ai trimis la parada aceste chiftelute sanatoase .Eu una le ador preparate asa !!

    RăspundețiȘtergere
  2. tare bune, da ciupercile la ce pas le punem? la 2 la 3 sau la sfarsit alaturi de chiftelute? si daca punem leurda de ce mai punem usturoi? punem mai multa leurda ca oricum are un pic de gust de usturoi si se mentine chiar si dupa preparare. Oricum arata bestial si abia astept sa le fac, da eu am sa pun ciupercutele la pasul 2, alaturi de celelalte ingrediente tocate. Da asta de ce trebuie sa fie neaparat faina de psyllium ? cu f[in[ normala sau amidon nu merge? Mmmmm, mor de pofta pana ajung acasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la pasul 2. Am crezut ca se intelege din text prin "restul ingredientelor" folosite. Eu am pus si usturoi fiindca n-aveam destula leurda ;) iar faina de psyllium se poate inlocui cu faina obisnuita.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.