Rulouri de leurda

 
   Cum nu ma ajuta metabolismul deloc de ceva timp am inceput sa tin dieta din nou. Am incercat
cateva din dietele renumite, dar fara rezultat asa ca am decis sa fac asta in felul meu. Nici sa ma pedepsesc, dar nici sa exagerez. Asta a fost pranzul meu de joi si am fost tare multumita de el, ba chiar a infulecat si fii-mea vreo 5 rulouri si i-au placut asa de mult incat m-a pus sa mai fac.
  Din cate am inteles, Magdei de la Cat's Kitchen ii place tare mult leurda  asa ca am decis sa trimit si la ea o portie de rulouri. Daca nu stiati, ea este gazda provocarii Dulce Romanie din luna aceasta.
   Ingrediente:
  • 180 g branza din iaurt
  • 1 lg iaurt
  • 80 g creveti (fierti)
  • 40 g capsune (nu foarte coapte)
  • 12-15 frunze leurda
  • un praf de sare

  Cum procedam:
Simplu de tot, pana si un copilas ar putea face treaba asta. 
1. Taiem crevetii, capsunele cubulete si 1/2 frunza de leurda fasii subtiri si le amestecam cu branza, iaurtul si praful de sare.
2. Frunzelor de leurda spalate si uscate le taiem codita.
3. Punem apoi cate o lingurita din compozitie pe fiecare frunza si rulam. 
  Gata asta-i tot! Mai usor de atat nu se poate!


  



 


Comentarii

  1. Interesanta combinatie. Leurda folosita pe post de invelis e foarte sanatoasa. Sigur te va ajuta sa-ti reglezi metabolismul.
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. C'est beau, c'est original et ça doit être certainement délicieux.
    J'en mangerai avec plaisir.
    A bientôt

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buuuuun!!!! Pacat ca eu n-am leurda :(. Fur si eu unul. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm, ce rulouri originale...si umplutura la fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce combinatie interesanta ai facut!! Imi place leurda in combinatie cu branza, cu capsune...inca n-am incercat :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma servesc si eu cu cateva rulouri!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine ca stii ce-mi place !!!! Cred ca au fost un deliciu aceste rulouri in acea combinatie !!! ;)
    Multumesc ptr portia trimisa !! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu am mai mancat leurda, dar retetea ta ma determina sa o incerc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.