Crema de mascarpone si ciocolata

     Stiti deja ca nu-mi plac cremele din comert, asa ca fara prea multa palavrageala, azi va prezint o vedeta din bucataria mea. O crema consistenta, ciocolatoasa si gustoasa.


    Ingrediente
  • 200 g ciocolata amaruie (50% cacao)
  • 200 g smantana pentru frisca
  • 3 galbenusuri (2 galbenusuri mari si 1 mediu)
  • 250 g mascarpone

   Cum procedam:
1. Intr-un vas non-aderent punem 150 ml frisca lichida la infierbantat, avand grija sa nu dea in fiert. 
2. Oprim focul, adaugam ciocolata rupta, lasam 1-2 min asa apoi invartim cu o lingura pana cand ciocolata se topeste complet.
3. Omogenizam galbenusurile si le turnam in compozitia fierbinte amestecand continuu. Lasam compozitia sa se racoreasca complet.
4. Mixam mascarponele cu 50 g frisca lichida, iar apoi incorporam totul in compozitia cu ciocolata. 
5. Introducem crema la frigider pentru cateva ore (cel putin 4).

  Puteti sa o serviti simpla sau sa o folositi la prajituri si torturi.

 Nota!
 Folositi ciocolata de calitate.
 Daca nu sunteti fan ciocolata amaruie puteti folosi ciocolata cu lapte.








Comentarii

  1. As mannca-o pana la ultima lingurita!! O bunatate!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si Diana mea este foarte amatoare de crema aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja imi imaginez crema pe un cupcakes :) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult crema. Este super cremoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se poate folosi ca și frosting sub fondant?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti pot spune fiindca nu am lucrat cu fondant si nu stiu in ce conditii se aplica acesta.

      Ștergere
  6. Daca o folosesc la tort, oare este suficienta pentru unul de 28 cm?

    RăspundețiȘtergere
  7. Depinde cum vrei sa o folosesti, in interior sau exterior. Si mai depinde de grosimea stratului pe care vrei sa il obtii. Eu am folosit-o la tort de 24 cm, dar am facut portie dubla. http://bucatarealalaplesneala.blogspot.ro/2013/10/tort-cu-crema-de-zmeura-si-mascarpone.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.