Negresa cu cocos, de post - Coconut Vegan Brownie


   Ce-mi place la prajiturile de post e ca faci economie de detergent (fiindca mixezi totul intr-un vas), de
energie electrica (fiindca nu folosesti mixerul) si iese o minunatie cu efort minim. In plus nu tre' sa fii mare cofetar ca sa iti iese ;)

 Ingrediente:
   Blat:
  • 380 g faina
  • 150 g zahar
  • 530 ml apa 
  • 50 g cacao
  • 80 g fulgi nuca de cocos
  • 60 ml ulei de floarea soarelui
  • 60 ml sirop de brad
  • 1 si 3/4 lgt bicarbonat de sodiu
  • 1 lgt otet
    Decor:
  •  bucatele de ciocolata amaruie

Cum procedam:
1. Preincalzim cuptorul la 190°C.
2. Intr-un vas amestecam faina, cu cacaoa, apoi turnam restul ingredientelor si le incorporam cu telul. 
3. Turnam compozitia intr-un vas (termorezistent am folosit eu)  cu dimensiunile 20 x20 cm, uns cu ulei si tapetat cu hartie de copt sau cu faina.
4. Introducem in cuptor pentru 35-45 min. Facem testul scobitorii, daca iese curata =>  blat copt.
5. Scoatem din cuptor si punem aschiile de ciocolata pe prajitura calda. 
 Daca avem rabdare, asteptam sa se raceasca apoi o portionam dupa preferinta.
 S-aveti pofta!







Comentarii

  1. Eu sunt mare fan a dulciurilor de post ;). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata! Trebuie sa incerc si eu cu cocos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoasa este! Daca vede barbatamiu.. in seara asta negresa fac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Putem folosi si alt tip de sirop cum ar fi Maple Syrup sau altul?

    Multumesc anticipat pt. raspuns!

    Spor in bucatarie!
    Madalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madalina multumesc!
      Siropul este optional. Se poate folosi orice tip de sirop, eu de ex. am avut de brad la indemana. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.