Mini clatite cu pudra de roscove

 Super fresh, abia halite facute. :) Am tot amanat participarea la provocarea Dulce Romanie din motiv
ca nu prea ma impac cu clatitele. Corina de la "Pofta vine gatind" este gazda luna aceasta si ne-a provocat pe langa preparatele cu naut sau cu linte si la clatite.
    Pentru mine a fost cu adevarat o provocare sa fac clatite, pentru ca nu-mi prea place sa stau la  tigaie si sa le manevrez.  :"> Mai bine dau cu sapa decat sa fac o transa de clatite. :)) De mancat as manca, da' numa' daca le face altcineva.
    Azi vazand ca-i data limita pana la care se pot trimite retetele mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat de "clatitarit".  :D Pot spune ca regret, regret ca n-am facut mai multe. :)) 
Particip cu aceasta reteta la Provocarea Dulce Romanie, lansata de Corina.
  Ingrediente:
  • 2 oua mari (L)
  • 100 g zahar tos
  • 200 g faina
  • 180 ml lapte
  • 65 ml ulei
  • 30 g pudra de roscove
  • 1 lgt scortisoara
  • 1 lgt praf de copt
 Umplutura si decor:
  • 200 g smantana pentru frisca (30 % grasime)
  • 1 lgt zahar
  • 100 g dulceata de caise
 
   Cum procedam:
1. Mixam ouale impreuna cu zaharul pana cand cresc considerabil in volum si se deschid la culoare.
2. Adaugam uleiul, mixam bine apoi punem laptele, faina cernuta si mixam pana la incorporare.
3. Punem pudra de roscove, praful de copt si scortisoara in compozitie si mixam 1-2 min bine.

4. Ungem o tigaie cu ulei, luam cate o lingura de compozitie si punem in tigaia incinsa. Cand s-au copt pe o parte le intoarcem ca sa se coaca si pe cealalta parte. Scoatem mini clatitele pe o farfurie si le lasam la racit. Procedam la fel pana cand terminam compozitia.
5. Mixam smantana pentru frisca cu zaharul, mai inatai la viteza mica, apoi la viteza mare, pana cand creste in volum si devine aerata.
6. Formam turnulete din cate 3 clatite punand pe fiecare clatita frisca la margine, iar in mijloc cate o lg de dulceata.

















Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.