Salata de legume si ciuperci cu maioneza





  Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand e iarna fii-mea imi roade urechile saptamanal sa prestez
aceasta salata. :)) E o reteta simpla si rapida, pe care am invatat-o de la cumnata mea acum muuulti ani. :)  Imi place ca nu-i deloc sofisticata. O sa ziceti ca-s comoda, dar uneori chiar n-am chef sa toc totul ca la salata boeuf, in plus asa o face cumnata mea asa ca nu ma abat de la tehica ei. :))


 Ingrediente:
  • 600 g cartofi fierti
  • 1 morcov mare fiert
  • 140 g castraveti marinati
  • 100 g ghebe marinate (optional)
  • 100 g gogosar din otet
  • 1 lgt cu varf patrunjel uscat 
  • 1 ceapa medie
  • 150-200 g maioneza
  • 1/4 lgt sare

   Cum procedam:
1. Decojim cartofii fierti si morcovul.
2. Dam prin razatoarea cu gauri mari cartofii, morcovul si castravetii.
3. Tocam ghebele si le adaugam in compozitie.
4. Turnam maioneza (eu o obtin prin aceasta metoda), asezonam cu sare si amestecam.
5. Taiem cuburi gogosarii, iar ceapa o tocam marunt. Le adaugam in compozitie si amestecam bine.

Simplu si rapid!

  Nota!
Daca doriti sa fie mai dietetica, puteti folosi doar o lingura de maioneza amestecata cu iaurt degresat.
Puteti foarte bine sa folositi patrunjel verde (1/2 legatura), ii da prospetime salatei.
In locul ghebelor puteti folosi mazare.
Cartofii si morcovul au fost fierti in coaja.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.