Paste de casa cu ou si urzici

  Cred ca multi dintre voi stiu si pot face paste acasa. E foarte usor, iar daca nu stiti va voi descrie in
randurile urmatoare cum se porcedeaza pentru a obtine cele mai gustoase paste de casa.
    Acum ceva timp m-am aventurat sa fac pastele altfel de cum le stiu. Surpriza sau nu s-au mancat la fel de repede cum le-am si facut.
   Ingrediente:
  • 350 g faina de grau (+ extra pentru intins)
  • 200 g piure de urzici
  • 1 ou mare (L)
  • 1/4 lgt sare

Cum procedam:

1. Punem faina pe blatul de lucru, facem o gaura in mijloc, punem oul, piureul de urzici si sarea si incepem sa framantam pana cand obtinem o bila compacta de aluat, iar acesta nu se mai lipeste de blatul de lucru.
2. Il lasam 30 de minutesa se odihneasca, acoperit cu un prosop.
3. Intindem aluatul cat putem de bine apoi il taiem fasii, sau il intindem, presaram faina pe el, rulam si taiem. Eu n-am aparat de facut paste asa ca am facut cu unul mai nonconformist :))  o rigla si un taietor de pizza.
4. Intindem pastele si le lasam la uscat pe un prosop de bumbac.

Eu n-am avut rabdare asa ca imediat ce le-am terminat le-am dat drumul in apa. :)



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.