Festivalul Blogurilor Gustoase

     Dragii mei, anul acesta am participat pentru prima data la Festivalul Blogurilor Gustoase organizat de Gustos.ro si sponsorizat de Dobrogea.
 Ei bine am avut o surpriza uriasa, cand am vazut ca ma numar printre castigatori la categoria "Aperitive".
   Multumesc din suflet Gustos.ro si faina Dobrogea pentru premiu, e exact ceea ce imi plipsea. :)
Iar voua va multumesc pentru sustinere. :)

http://www.gustos.ro/festivalul-blogurilor-gustoase Gasiti AICI lista castigatorilor fiecarei categorii, iar AICI un e-book cu cele mai bune  50 de retete.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.