Smoothie cu nectarine, dovlecel si migdale

  De multe ori nu am timp sa pregatesc micul dejun. Din fericire am descoperit Breville Blend Active
Pro, si pentru aceasta multumesc Breville Romania si Retete culinare. Aparatul asta e tare fain, doar pui ingredientele in recipient, procesezi si obtii un mic dejun delicios. Chestia misto e ca poti lua recipientul cu tine, doar infiletezi capacul si pleci la drum.
  Despre smoothie-ul de azi va spun ca este hranitor si delicios! In plus este singurul mod in care il pot face pe piciul meu sa manance dovlecel fara sa banuiasca macar. :)

Ingrediente:
  • 160 g pulpa nectarine
  • 70 g dovlecel
  • 150 ml lapte migdale
  • 1 lg faina de migdale (10 g)
  • 1 lg mix fructe confiate

1.  Preparam mai intai faina de migdale folosind capacul care protejeaza lamele de otel inoxidabil (atunci cand nu sunt folosite). Punem migdalele in capac, atasam lamele si cuplam aparatul Breville Blend Active Pro. Pulsam pana cand obtinem faina.



   2. Spalam si taiem dovlecelul, si il punem impreuna cu celelalte ingrediente in recipientul blenderului Breville Blend Active Pro si le procesam cateva secunde.

V-am zis eu ca aparatul asta e pur si simplu minunat! Il ador!


 Breville Blend Active Pro
 Breville Blend Active Pro
 Breville Blend Active Pro



























Comentarii