Grisine cu spuma de rosii


   Acest aperitiv este dedicat campaniei Iubim si Daruim cu Schar organizata de Schar si Celiaci.ro
despre care va vorbesc de ceva timp - detalii campanie AICI.
  Schar a pregatit un concurs nou in care puteti sa votati pe facebook retetele participante in campanie, le gasiti in albumul campaniei - click AICI pentru a le vizualiza si vota.

  Nu uitati de concursul care se desfasoara pe blog  - click AICI pentru detalii. Mult succes!





Ingrediente pentru 2 portii:
  • 50 g grissini Schar
  • 100 g branza de vaci
  • 200 g pasta de rosii
  • 2 albusuri de la oua XL
  • 1 praf sare
  • pt decor - rosii cherr, busuioc, grisine

Cum procedam:
1. Punem un vas cu apa la infierbantat. Punem albusurile intr-un vas de inox impreuna cu praful de sare si il punem deasupra vasului cu apa fierbinte (avand grija sa nu atinga apa si sa amestecati continuu - eu m-am oprit cateva secunde pentru a face fotografia si albusurile s-au inchegat), batem albusurile cu un tel pana cand spuma formata se intareste.

2. Luam albusurile de pe bain-marie, turnam pasta de rosii si o inglobam treptat cu telul.
3. Pentru asamblare, rupem cate o grisina o punem pe fundul paharului, punem 40 g spuma de rosii deasupra, apoi din nou o grisina rupta bucatele, 50 g branza de vaci si 40 g spuma de rosii. Decoram cu rosii cherry si busuioc proaspat.

Nota 1: eu am folosit pasta de rosii facuta in casa si e putin mai moale decat cea din comert.Vedeti si in imaginea de jos lichidul lasat dupa amestecarea cu spuma de albusuri, lichid pe care l-am aruncat.

Nota 2: Daca simtiti nevoia mai puteti adauga sare in spuma de albusuri si in branza de vaci.  






















Comentarii

  1. O reteta foarte inventiva. Felicitari !
    Nu m am gandit ca pot folosi grisinele la asa ceva dar voi incerca.
    Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.