Dulceata de pere, fara zahar


    Dragii mei, va marturisesc ca eram in culmea nerabdarii sa testez gelifiantul de la Green Sugar. Zilele
acestea am cules roadele livezii, iar cum nu m-am indurat sa arunc perele care aveau mici imperfectiuni si lovituri am decis ca-i musai sa le transform in ceva delicios fara prea mari repercusiuni asupra siluetei.
 Iac-asa m-am pomenit in bucatarie curatand perele si taindu-le cubulete, le-am cantarit (fix 1 kg) apoi le-am stropit cu zeama de lamaie (o lingura). Intr-un vas neaderent ( de teflon am folosit eu, insa puteti folosi si din inox cu fund dublu) am dizolvat gelifiantul in apa la foc moderat, am adaugat apoi perele si le-am fiert 12 minute (desi este recomandat sa le fierbeti doar 10 minute, eu le-am scazut putin mai mult). 
Am turnat dulceata in borcane sterilizate, am pus capacul si le-am intors cu fundul in sus pentru 10 minute, pentru ca mai apoi sa le rotesc in pozitie normala. 
Din cantitatea respectiva mi-au iesit 3 borcane de 370 g, si inca vreo 3-4 linguri in care am pus putin turmeric si scortisoara pudra just for fun, dar s-a dovedit a fi gustoasa si cu mirodenii, asa ca daca sunteti fan mirodenii nu ezitati sa experimentati. Iar in locul perelor puteti folosi orice alt fruct.
 In final zic asa: ca-i mare minune la casa omului gelifiantul Green Sugar. In 10 minute e gata dulceata, care de altfel cu zahar obisnuit ar fi stat pe foc de m-ar fi luat cu ameteala, e gustoasa si fara calorii in plus.

Ingrediente:

P.S. Nu uitati de concurs! Mai aveti cateva ore la dispozitie in care  va puteti inscrie. Succes!













Comentarii